keskiviikko 25. heinäkuuta 2018

Seksiä, valheita ja videonauhaa


Yksi mieleenpainuvimmista elokuvista, mitä olen nähnyt. Mutta mitäpä se minuun liittyy? Seksiä ei ole, valehtelenko siitä ja kuka on videoinut? Ja mitäpä videoimista siinä olisikaan, kun ei ole mitä videoida!

 

Avioeron jälkeen seksiä, valheita ja videonauhaa on ollut varmaankin seksin ja jopa olen varattu -valheiden verran. Videoitavaksi ei ole kukaan pyytänyt, eikä salavideoita löytynyt. Tai ties missä niitä joku katselee ja miettii, miksi tätäkin piti videoida.

 

Oman avioeron jälkeen satunnaisia ja vakavampia suhteita on ikävä kyllä ollut jo kohta liikaakin. Sukulaisetkaan ei enää jaksa tavata taas uutta tyyppiä. Mutta minkäs teet, kun ei vain skulaa, niin ei skulaa. Olisihan se auvoista ja ihanaa, kun tapaisi jonkun, joka olisi se itse täydellinen miehenköriläs minulle. Vielä ei ole tullut vastaan.

 

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vaikeammaksi tulee edes vähän itselle täydellisen tyypin tapaaminen. En kyllä mitään täydellistä haluaisikaan, itse olen kaukana täydellisestä. Sen verran kaukana, että viime yönä näin unta, että pari nuorta kundia arvioivat minua ja toinen kysyi, että oisko Mollan hyvä laihtua muutama kilo ja että voisko etuhampaat kuorruttaa. Kuorrutta? Kaiketi tarkoitti jotain posliinikuoria. Totta hemmetissä loukkaannuin jopa unissani. Mutta sain sanottua toiselle nuorelle klopille, että kuule, enemmän on tullut kehuja kuin haukkuja! Ja harmitti vietävästi, kun en älynnyt sanoa, että hänen ulkonäöllään en paljon keulisi.

 

Elämässäni on nyt vaihe, jollaista en ole koskaan kokenut. Olen jättänyt taakseni epäonnistuneen suhteen ja muutan asumaan ihan yksin. Olen tietty asunut yksin ennenkin, mutta nyt tilanteen tekee uudeksi se, että lapsien teon jälkeen asun nyt ensimmäistä kertaa yksin. Lapset ovat jo omillaan! Ihan huikea tunne!

 

Nyt olisi tilaisuus alkaa aktivoida seksiä, valheita ja vaikka videonauhaakin! Itseni tuntien, loppujen lopuksi ilman valheita ja videonauhaa. Ja katsotaan nyt, jos sitä seksiäkään.

 

-Molla-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti